zondag 20 januari 2013

Thee

Terwijl buiten de sneeuw hier alle kanten uitwaait, zit ik lekker binnen met een groot glas thee!
Natuurlijk niet gemaakt met een zakje uit dit doosje want dit is een kadootje ;-)


De theezakjes heb ik ook van nieuwe omhulsels en labeltjes voorzien!


Ik heb op het internet gezocht naar iets om de theezakjes in te doen maar uiteindelijk toch maar zelf een passend doosje "ontworpen".

Winterthee in het leuke winterse papier van Majadesign.
En de wintergroetjes van Crealies.
De mini schaatsende Tilda van Magnolia

Na alle doosjes ga ik nu toch echt weer eens aan de kaart ;-)

Bij een hoop inspiratieblog mag alles dus daar doe ik graag aan mee.

14 opmerkingen:

Jeannette zei

Leuk geworden, Doutzen! En die vlokken die langs je raam waaien kwamen eerst langs mijn raam, hihi. De wind staat jouw kant op...
Nog een fijne knutselavond en tot morgen (als we dan niet ingesneeuwd zitten).

Groetjes,
Jeannette

Ans Gilbert zei

Hoi Doutzen,
Wat leuk je theezakjes met een nieuw jasje en doosje..super en..nog geen sneeuw in Hoogeveen...

Liefs van Ans

Anita zei

Wat superleuk Doutzen, leuk kadootje zo.

Gr. Anita

Jolara zei

wauw wat prachtig ! Liefs joyce

Marlies zei

Een hele mooie doosje en wat een leuk idee! Heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies

Patricia Wanten zei

Mooie verpakking voor die lekkere winterthee. Maakt enkele theezakjes direct iets speciaals om te geven.
Groeten vanuit een ondergesneeuwd Antwerpen

Patricia

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtige creatie. Leuk dat je meedoet aan de challenge bij EHI.
Groetjes van Jacqueline

Unknown zei

Leuk hoor, mam! Toen ik het thuis vertelde, vonden ze dat je wel bij een reclamebureau kon gaan werken (of als freelancer), omdat je zulke originele dingen verzint ;). Wij willen wel je manager worden. Liefs

Dinie zei

Heel erg leuk gemaakt Doutzen
Mooi kadootje om te geven

Gr Dinie

GerJanne zei

Leuk zeg en origineel!!
Mooi dat je het allemaal in de blauwtinten hebt gehouden!
Gezellig dat je meedoet et onze challenge van EHI!
GerJanne

Marcella zei

Wat prachtig gemaakt .
erg mooi in het blauw en leuk om zo kado te geven .
leuk dat je meedoet met de challenge van EHI
Groetjes Marcella

Saskia zei

Wat ziet dat er mooi uit, je hebt dan meteen een leuk kadootje voor een theeleut.
Ik hou me aanbevolen voor een bonbondoosje. ;)

Tineke van der Linden zei

Superleuk is je theedoosje Doutzen! Mooi om alles in 1 kleur te houden.
´k Stuur je zo ff een mailtje.
Groetjes Tineke

Jolara zei

ontzettend mooi Liefs joyce