dinsdag 8 januari 2013

50 jaar

Het is vandaag 50 jaar geleden dat ik een broertje kreeg.
Dus ben ik er maar eens even voor gaan zitten.
Al toen hij klein was hoorden we: ik ga later (als ik groot ben) mercedes rijden.
Dus ben ik op zoek gegaan naar een plaatje van een "dikke" mercedes ;-)
Hij kan deze grap vast waarderen!


Verder wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op het winterkaartje.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij de challenge van Hobby Home, daar vragen ze om een mannenkaart

12 opmerkingen:

Corrie zei

Wat een super mooi kaartje Doutzen!!!
Bedankt voor het meedoen aan de Hobbyhome Challenge

Groetjes Corrie

Tineke van der Linden zei

Gefeliciteerd met je "broertje" Doutzen.Een gaaf kaartje! Zal hij vast leuk vinden...;-)
Leuk dat je meedoet bij HH.
Groetjes Tineke

Dinie zei

Hij is heel erg leuk Doutzen,je broertje is er vast erg blij mee.

Gr Dinie

Anita zei

Gefeliciteerd met je broer(tje) zijn 50ste verjaardag, Hij zal wel blij zijn mete zijn speciale kaart.
Goed gelukt

Gr. Anita

Samantha zei

Zo dit is een STOERE mannenkaart dat spat er vanaf. Gaaf die mercedes. Mooie kleuren en een geweldige layout.
Dankjewel voor het meedoen aan de hobbyhome challenge van deze maand.
Gr. Samantha

Marlies zei

Nog gefeliciteerd met je broer. Je hebt een hele mooie, toepasselijke kaart voor hem gemaakt! groetjes, Marlies

Trijntje zei

Wat een mooie stoere kaart Doutzen. Groeten Trijntje

Je@net zei

Super leuke kaart voor je broer, Doutzen. Die gaat zeker in de smaak vallen!

Ans Gilbert zei

Hoi Doutzen,
Leuk om zo'n jeugdherinnering te gebruiken op een kaart..hij zal dit zeker waarderen...

Liefs van Ans

Jeannette zei

Nou, die mag met recht stoer genoemd worden!
Hartstikke leuke kaart, buuf!

Tot zo,
Jeannette

sjanie zei

Een super mooie mannenkaart, Doutzen.
Prachtige kleuren.

Groetjes,
Sjanie

Saskia zei

Wat een leuke kaart heb je voor je broertje gemaakt!