donderdag 31 januari 2013

Een witte

Het is al een hele tijd geleden dat er bij een challenge gevraagd werd naar een witte kaart met alleen het stempelafdrukje in kleur.
Ik vond dat zo'n leuke "opdracht" en daarom maak ik vaker van die kaartjes.
Hier is er weer één!


Verder ben ik "druk" bezig met kaartjes voor verjaardagen die ik nog niet kan laten zien ;-)
omdat de meesten voor blogvolgers zijn en het is niet leuk als ze het kaartje eerst op mijn blog zien en daarna pas op de mat vinden ;-)
Maar ze verschijnen vanzelf!

Verder wil ik iedereen bedanken die een berichtje achterlaat.
Dat is wel zo geweldig leuk om te lezen.
En ik hoop: tot de volgende keer!

10 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Doutzen,
Wat een lief kaarthe heb je gemaakt, leuk met de embossing achtergrond en..je afdrukje weer heel mooi ingekleurd..

Liefs van Ans

wilga zei

wat is het een schatje geworden Doutzen.

Groetjes, Wilga

Patricia Wanten zei

De meeste mensen vinden dit aartsmoeilijk, maar jij schud ze uit je mouw alsof het niets is. Deze is super schattig.
Groetjes

Patricia

Anita zei

Wat een prachtig kaartje weer Doutzen, je wordt er bedreven in.

Gr. Anita

Tineke van der Linden zei

Wat een schattige kaart Doutzen! Leuk met de embosachtergrond.
Groetjes Tineke

jolanda zei

heel leuk kaartje

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Douzen,leuk papier en embossing past mooi. Groeten Trijntjei

CreaSjouk zei

Mooie kaart hoor!
Groetjes Sjoukje

Je@net zei

Wat een lief kaartje, Doutzen, leuk gedaan zo!

Saskia zei

Leuk, zo'n wit kaartje met een ingekleurde stempelafdruk.