zaterdag 12 januari 2013

Hoera Zwanger

Gisteravond vierden we de 50e verjaardag van mijn broer.
Zijn beide dochters mogen een kindje verwachten.
Het ene stel verwacht het 2e kindje en het andere stel is voor de eerste keer zwanger.
Om ze ermee te feliciteren heb ik voor allebei een triangeldoosje gemaakt.
De "grootste" opgave was nog om het rompertje fatsoenlijk in het doosje te krijgen.
Een echt familieknutselweekje dus ;-)

Voor Remco en Ina

Voor Karel en Marieke

en nog even gezellig samen op de foto ;-)

Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de leuke reacties op de vorige post.
De kaart is met veel plezier ontvangen!

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer.


14 opmerkingen:

Cinderella zei

Hoi Doutzen,
Wauw echt geweldig leuk die triangle doosjes.
Liefs Cindy

Dinie zei

wat ontzettend leuk die doosjes Doutzen.
Zullen ze vas blij mee zijn

Gr Dinie

Ans Gilbert zei

hoi Doutzen,
Wat zijn die triangeloosjes leuk, echt een schattig cadeautje om iemand te feleiciteren met de zwangerschap...

Liefs van Ans

Je@net zei

Wat ziet dat er leuk uit, Doutzen! Daar zullen de beide stellen erg blij mee geweest zijn!

Tineke van der Linden zei

Schattige geboortedoosjes Doutzen!!! Leuk dat er weer zoveel kleintjes in de familie bijkomen.
Groetjes Tineke

Wybrich zei

Leuk de triangels doosjes Doutzen!

Unknown zei

Wat een ontzettend leuk idee, zo'n kraamcadeautje.

Elly zei

Superrrr leuke doosjes Doutzen!!Daar zullen ze blij mee zijn!

groetjes, Elly

jolanda zei

mooie doosjes

Anita zei

Wat een schatjes Doutzen.
Ze zullen er wel blij mee zijn geweest

Gr. Anita

Marlies zei

Wat een mooie doosjes! Een leuk idee en een heel leuk cadeautje! groetjes, Marlies

Jeannette zei

En...? Waren ze er blij mee? Vast wel, want ze zijn superschattig!
En ik zie dat je de rompertjes er keurig in gekregen hebt. ;-)

Groetjes,
buuf

Patricia Wanten zei

Wat een mooie doosjes, Doutzen, daar zullen ze zeker blij mee zijn. Via allerlei omzwervingen kwam ik hier bij u terecht en heb mijn ogen hier de kost gegeven. Je maakt wel vele leuke dingen. Van de laatste tijd is uw kerstkaart van 21 december mijn absolute favoriet. Ik ben volger geworden.
Groetjes

Patricia

Trijntje zei

Leuke cadeautjes Doutzen. Ik had wat gemist.Ben nu officieel je volger geworden.Groeten Trijntje