vrijdag 3 mei 2013

Jarig


Eindelijk weer eens een berichtje ;-)
Na een heerlijk weekje Noord-Holland ben ik druk bezig geweest met kaartjes voor jarigen.
Maar nam niet de tijd om jullie mee te laten genieten maar daar komt verandering in!
Wat hebben we het heerlijk gehad.
Het idee dat je 's avonds na het eten kan zeggen: zullen we nog even naar het strand?
Fantastisch wat een gevoel van vrijheid.
En dan die bloembollenvelden rond Breezand (de plaats waar ik tot mijn 16e woonde)
Mijn hart gaat van zoveel kleur sneller kloppen.

Voor een jarige vriendin maakte ik dit gezellige kaartje.
Wat is dat viooltjespapier van Maja toch prachtig!




Verder wil ik iedereen bedanken die trouw op mijn blog komt kijken en er een reactie achterlaat.
Het is zo leuk om te lezen.

Tot de volgende keer!

8 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hoi Doutzen,
Wat heerlijk dat je zo genoten hebt, dat hebben we soms gewoon nodig..Je kaartje is een schatje, mooi papier en ingekleurd, lief stempeltje..fijn weekend, liefs van Ans

Trijntje zei

Wat heerlijk dat je afgelopen week vakantie had met het mooie zonnige weer! Super.Je kaartje is ook erg mooi geworden. Groeten Trijntje

Je@net zei

Heerlijk zo'n weekje eruit, fijn dat jullie zo genoten hebben!
En wat een leuk kaartje, mooi die blauwtinten!

Tineke van der Linden zei

Het was ook een heerlijke week om weg te zijn. Nu nog fijn nagenieten.
Een prachtige kaart en mooi hè is het papier?
Groetjes Tineke

Anita zei

Wat een prachtig en lief kaartje Doutzen

Gr. Anita

Saskia zei

Leuk!!!!!!!!!

Jeannette zei

Ik had hem natuurlijk al met eigen handjes gezien, maar hij staat mooi op de kiek hoor!
Tot morgen!

Groetjes, Jeannette

Richtsje zei

Fijn om te lezen dat je het lekker naar de zin hebt gehad en dat het echt genieten voor je was! En dat van die kleuren pracht...zo herkenbaar...ik kan daar zo van genieten! Net zoals je kaartje, het ziet er prachtig uit, heel mooi gemaakt!

Groetjes Richtje