donderdag 11 april 2013

A little hello from me to you

Al een tijdje geleden zag ik dit model kaart bij Tineke.
Zij stuurde mij de maten en dit heb ik ervan gemaakt.
Soms heb je papier op je buro liggen waarvan je denkt: Nu meteen nog maar een paar kaartjes ermee maken.
Ik heb dus van dit model meer kaartjes gemaakt maar wel steeds een ander tekstje gebruikt.





Van zo'n kaartje krijg je zin in de lente.
Ik bedoel eigenlijk: de warmte die bij de lente hoort.
Want al die bloeiende narcissen en crocussen geven echt wel een lentegevoel!

Allemaal bedankt voor de gezellige reacties.
Tot het volgende kaartje!

16 opmerkingen:

wilga zei

Wat een mooi kaartje zeg, en een leuk modelletje!

Alles goed bij jullie?

Groetjes, Wilga

Wybrich zei

Prachtige kaart Doutzen, leuk model, mooi papier!

Tineke van der Linden zei

Wat is tie mooi geworden Doutzen!!! Heerlijk zijn die zonnenbloemen.
Groetjes Tineke

Jeannette zei

Dat is zeker een leuk modelletje, nr. 79! ;-)
En het is slim van je om meteen een voorraadje te maken, als je toch zo lekker bezig bent.
Tot morgen!

Groetjes,
nr. 75

jolanda zei

mooi kaartje

Anita zei

Hoi Doutzen
Bedankt voor je reactie.
De kaart is een 13,5 x 13.5, daar snij je de buitenste repen van 3 cm af van de voorkant. Je neemt een kaart van 13,5 x 10 cm en rilt die op ietjes meer dan 3 cm. Je plakt hem achter de andere kaart. Versieren maar.
Hoop dat het zo duidelijk is?

Gr. Anita

sjanie zei

Een heel mooi kaartje, Doutzen.
Mooie kleuren ook.

Groetjes, Sjanie

Richtsje zei

Prachtig Doutzen! Wat ziet dit er vrolijk uit! Mooie zonnebloemen, vlinders, laat maar komen dat zomerse voorjaar! Heel mooi gemaakt!

Groetjes Richtje

Saskia zei

Mooie kaart, Doutzen! En de lente komt eraan dit weekend!

Je@net zei

Wat een ontzettend leuk en fleurig kaartje, Doutzen. En het belooft dit weekend mooi weer te worden, dus geniet ervan!Fijne dagen!

Trijntje zei

Wat een leuke kaart Doutzen. Mooi model. Leuk met de vlinder. Leuk papier. Groeten Trijntje

Ans Gilbert zei

Hoi Doutzen,
Prachtige kaart heb je gemaakt..heb me weer opnieuw bij je aangemeld..zag dat ik géé volger meer was ???
sorry, was niet de bedoeling..
liefs van Ans

CreaSjouk zei

Wat een mooie kaart, het model is ook super.
Groetjes Sjoukje

Patricia Wanten zei

Hoi Doutzen, leuke kaart is dit. Schitterend papier en leuke mallen heb je gebruikt. De warmte waar je naar vraagt hebben we al even mogen voelen; nu nog hopen dat het iets langer mag blijven. De lentekaart die je hebt gemaakt is geweldig, mooi van kleur en leuke stempel. Ook het model is knap en zeer apart.

Geniet van het weekend

Groetjes

Patricia

Boukje zei

Mooie kaart geworden, leuk model!
Groetjes Boukje.

mariondejong zei

Bijzonder deze kaart, Doutzen, hij spreekt me met name aan door het aparte model. Hoe lang ben je hiermee bezig? Het lijkt me een hele klus!
Hartelijke groet, Marion