zaterdag 3 augustus 2013

Kerstkaart

Het begin is er!
De eerste kerstkaart is klaar, nu nog ..... kaarten en dan is de klus weer geklaard.
Maar zover is het nog niet ;-)



Af en toe kijk ik nog even stiekum naar de vakantiefoto en droom weer even helemaal weg.
Wat was het toch heerlijk!
Gelukkig is het ook weer fijn om thuis met van alles en nog wat bezig te zijn!
Verder ben ik de gelukkige winnaar van de candy bij Jeanet.
Gister kwam de flop binnen en wat een leuke dingen zaten daar in.
Papier, lint, bedeltje, knoopjes enz.
Jeanet nog hartelijk bedankt.
Allemaal bedankt voor de leuke reacties en tot de volgende keer!
Ik ga gauw weer naar beneden want hier op zolder zit je echt niet voor je plezier

10 opmerkingen:

Joke Mulder zei

Hoi Doutzen,
Wat een mooi kerstkaartje, maak je ze allemaal zo?
Groetjes van Joke Mulder

Anita zei

Prachtige kerstkaart Doutzen. Jij hebt al een beginnetje, dat kan ik niet zeggen. Heb er helemaal nog geen zin in al liggen er wel al een heleboel spullen met kerst hier te wachten.
Komt wel .....

Gr. Anita

Trijntje zei

Hoi Doutzen, Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Je kan hier nog even doorgaan. Het is nu weer aangenaam. Je eerste kaartje is erg leuk gemaakt. IK ben ook bezig. Groeten Trijntje

Dinie zei

Hoi Doutzen

Prachtige kerstkaart heb je gemaakt
Het begin is er voor jou.
Ik ben nog niet begonnen met de kerstkaartjes.
Gr Dinie

jolanda zei

prachtige kaart

Je@net zei

Wat een mooi kaartje, Doutzen. En een goed begin is het halve werk, zeggen ze :o)
Fijne zondag!

Saskia zei

Wat een plaatje van een kerstkaart, bij mij begint het ook al te kriebelen, maar eerst nog een aantal werkjes voor het designteam afmaken.

Wybrich zei

Een prachtige kerstkaart Doutzen! Het begin is er! De afbeelding is ook erg leuk!

Tineke van der Linden zei

Wat een prachtige kerstkaart! Het begin is er alvast moet je maar denken. En wanneer er 1 schaap over de dam is....
Groetjes Tineke

mariondejong zei

Een heel lief kaartje, Doutzen, veel succes met de rest!
H groet, Marion