donderdag 28 februari 2013

Gastdesigner

Vandaag start de nieuwe challenge bij MD.
En ik mag deze keer gastdesigner zijn.
Best een beetje spannend ;-), want het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe.
Achteraf valt het reuze mee want je maakt gewoon een kaart met een "opdracht".
En dit is hem geworden.
Vind je het leuk om ook mee te doen kijk dan even bij de MD-challenge.




Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de gezellige reacties op het valentijnskaartje.
De griep is hier het huis ook binnengeslopen vandaar dat ik niet op jullie nieuwe kaartjes reageer.
Na de griep volgen weer betere tijden ;-)

Tot de volgende keer!

7 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat een mooie condoleancekaart. Erg mooi gemaakt met de leuke mallen. Groeten Trijntje

Anita zei

Inderdaad Doutzen het stelt niets voor en je dacht nog wel dat het niet ging lukken. Kijk eens wat een mooie kaart je hebt gemaakt.
Bedankt dat het het hebt aangedurfd.

Gr. Anita
MDblog

Ans Gilbert zei

Hoi Doutzen,
Ik zag al op het Blog van MD dat je gastdesigner was, je hebt een prachtige condoléancekaart gemaakt...

Liefs van Ans

Tineke van der Linden zei

Heel erg leuk dat je gast-designer was. Zie je wel dat het je gelukt is. Ik zei het je al dat het best meeviel.
Je kaartje vind ik heel stijlvol, mooi gedaan!
Beterschap bij jullie!!
Groetjes Tineke

Je@net zei

Wat een mooi en stijlvol kaartje, Doutzen.
Beterschap, hopelijk knap je snel weer wat op!

Patricia Wanten zei

Mooie kaart, Doutzen die eerste opdracht heb je maar mooi gedaan. Kijk je wel een beetjes uit met de griep want die is nogal zeer hardnekkig. Ik stak net 14 dagen in bed met deze lelijkerd en ben nog niet helemaal zoals het zou moeten.
Groetjes

Patricia

Saskia zei

Mooie kaart, Doutzen! En van harte beterschap, hè.