woensdag 15 augustus 2012

Snoesje

Na de vakantie moet ik wel weer even op gang komen met bloggen.
Maar gelukkig had ik mij voorgenomen om vaker met de MD-challenge mee te doen
en vandaag moet de kaart binnen zijn.
Vandaar dat ik in deze hitte boven op zolder achter de pc zit in plaats van lekker in de tuin met een boek ;-)



en natuurlijk staat er ook een tekst op het labeltje!



Ik heb er bewust geen bloemetjes op gedaan want deze kaart wil ik als "kinderkaart" versturen.

Tot de volgende keer!

5 opmerkingen:

wilga zei

Wat een schatje Doutzen!
Lekkere frisse kleurtjes.

Liefs,Wilga

Anita zei

Wat een superleuke kaart Doutzen en wat balen dat de challengelink te vroeg gesloten is.
Volgende keer staat ie wel goed, die heb ik erin gezet....hihi....

Gr. Anita

Wybrich zei

het is een schitterende kaart, met een super leuk snoesje!

Tineke van der Linden zei

Een snoezig kaartje Doutzen!
Ik begrijp dat je nu weer niet mee kon doen.... balen zeg. Heb je je in de hitte zo uitgesloofd... maar 1 troost: je hebt weer een kaartje op voorraad ;-)
Groetjes Tineke

Saskia zei

Wat een ontzettend leuk kaartje met heerlijk frisse kleurtjes!