donderdag 1 maart 2012

boekkaart

Vandaag is Jeannette jarig.
Eerst was ze alleen mijn buurvrouw, toen kwam daar hobbymaatje bij en sinds begin dit jaar is ze ook mijn loopmaatje.
Voor zo'n verjaardag mag je wel iets bijzonders maken.
Tijdens onze dagelijkse wandeling hield ik haar op de hoogte van het wel en wee van mijn projectje, zodat ze steeds nieuwsgieriger werd.
En vandaag was het zover.......


en als je het lintje losmaakt komt dit te voorschijn.....


het labeltje spreekt voor zich.....

en natuurlijk had ik er ook nog een klein kadootje in gedaan.
Zeg nou zelf: stempelafdrukjes van lieve PB stempels zijn een hebbedingetje!

Vanmorgen hebben we een hele gezellige verjaardag gehad.
Met heerlijke koffie, echte gebakjes, en overheerlijke stukjes fudgetaart (door Jeannette zelf gemaakt)

Ik hoop dat jullie er net zo blij van worden als ik toen het af was.
Het was ontzettend leuk om te doen!

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de 1e challenge bij Hobbyvision

19 opmerkingen:

Tonny zei

Wat ontzettend mooi ,
en zo mooi gedaan Doutzen
grote pluim!!!

wilga zei

Haha ik ben ook weer op de thuisbasis,
je boekkaart is echt prachtig geworden
groetjes,Wilga

Marga zei

Prachtig! Wat is dat een mooi project geworden, en zoals gewoonlijk is alles weer tot in de puntjes afgewerkt.

Jeannette zei

Hmmm...ik zit nog steeds te genieten van het jarig zijn. Een supergezellige ochtend met lieve vriendinnen, leuke verwenkadootjes, een stapel leuke post, bloemen, berichtjes én....een paar geweldige zelfgemaakte projecten.
Ik voel me zó rijk....
Dank je wel, lieve buuf! X

Liefs, Jeannette

Yolanda zei

Jeetje, Doutzen, wat is dit prachtig!! Zo mooi afgewerkt, helemaal top.

Anita zei

Nou Doutzen dat is een echt kado zo'n kaart.
Wat een werk hé? Maar je hebt er wel eer van, hij is echt heel prachtig geworden.
Klasse!

Gr. Anita

Elly zei

Je boekkaart is een kunstwerkje hoor Doutzen!! In het echie was ie nog mooier dan op de foto!
Ja het was supergezellig hè :-)
Lekker veel gelachen :-)

liefs, Elly

Saskia zei

Een prachtig kado, Doutzen! Wat een werk zul je daar aan gehad hebben, maar het resultaat is er dan ook naar!

sjanie zei

Wat moooi, dat papier, de stempel, gewoon alles. Echt top.

Groetjes,
Sjanie

Tineke van der Linden zei

Schitterend is je boekkaart! Leuk hoor een zelfgemaakt kadootje. Ik geniet er ook altijd van.
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Je hebt jezelf weer overtroffen, Doutzen. Ik heb ooit ook zo'n boekkaart gemaakt en het is inderdaad aardig wat werk.
Maar het resultaat mag er zijn en je buuf is helemaal blij. Wat wil je nog meer!

Groetjes,
Yvon

Marlies zei

Wat een super mooie boekkaart heb je gemaakt! Een hele leuke stempel, zo schattig, die ga ik ook op mijn verlanglijst zetten! Een prachtig geheel Doutzen!! groetjes, Marlies

Joke Mulder zei

Mooie kaart en boekje ineen ik ben net volger bij jou geworden misschien heb je zin om ook eens bij mij te komen kijken
http://knutseldoosje.blogspot.com om te zeggen wat je van mijn kaarten vind groetjes van Joke Mulder

Ballie (Bennarda) zei

Wat een geweldig kaartje is dit en dan die binnenkant, super.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

Caroline zei

Hoi Doutzen,
Super lief en mooi boekkaartje heb je er van gemaakt! Mooi papier en mooie kleurtjes. Bedankt voor het meespelen in de Challenge van HobbyVision en veel succes. Groetjes, Caroline

Wybrich zei

super wat mooi!!
prachtige kleuren, en een schattig stempeltje!

Corrie zei

Wat een prachtige boekkaart heel mooi groetjes Corrie

anka zei

wat is dit weer geweldig mooi! voor mij heb je challenge binnen, met stip op nummer 1!

liefs,anka

Liefs Ineke zei

Hoi Doutzen wat een super kaart heb je gemaakt voor Jeannette. Mooi gedaan hoor. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Hobbyvision. Groetjes en liefs van Ineke