dinsdag 26 november 2019

Kerstkaart

Bij het challengeblog van Marianne Design staat een leuke sketch.
Daar kan ik wel een kerstkaartje mee maken was mijn gedachte....
Want ja, de kerstkaartjes zijn nog niet klaar ;-)

Voor dit kaartje heb ik verschillende MD spullen gebruikt.

Plaatje: knipvel MB0182
Designpapier : Pretty Paper Bloc PK9164
Takjes : CR1387
Poinsetta : een oudje, ik weet het nummer niet!

Het was weer leuk om volgens een soort "opdracht" te werken.

Ik hoop snel tot een volgende keer ;-)

7 opmerkingen:

Je@net zei

Hé Doutzen, leuk je weer te zien in Blogland. Da's al even geleden.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
Tot gauw!

Judith zei

Super leuk kaartje geworden.
Gezellig dat je mee doet met onze challenge "de sketch"...
Groetjes van Judith
DT-MD Challenge blog

Anita zei

Wat een leuke kerstkaart met de sketch Doutzen
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog

Suzan zei

Supermooi kerstkaartje heb je gemaakt met de sketch!
Groetjes Suzan
DT MD Challengeblog

Henriët zei

Een hele mooie kerstkaart! Leuk om zo je voorraadje te kunnen aanvullen.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD CHallenge blog

Aniet zei

Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt met de sketch Doutzen,
succes met de challenge
groetjes van Aniet
DT MD Challenge blog

Gerlinde zei

Wat een ontzettend mooie rustige kerstkaart!! Schitterend!
Leuk dat je meedoet met de challenge!
Groetjes Gerlinde
DT MD Challenge blog