donderdag 20 december 2012

Mooi moment

Bij de hobby home challenge mag je de kaart insturen die voor jou dit jaar bijzonder was.
Dan zit je even na te denken over belangrijke momenten van het afgelopen jaar.
Ik heb deze kaart gekozen, niet omdat het mijn allermooiste kaart is,
maar omdat het een mooi moment markeert.
Judith - onze dochter - is afgelopen voorjaar afgestudeerd met een prachtig cijfer.
En op 16 april is ze begonnen aan haar eerste baan.


en zoals jullie kunnen zien: een baan met auto van de zaak ;-)

7 opmerkingen:

Sigrid Klingenberg zei

Ik vind hem wel heel mooi Doutzen!

Groetjes

Sigrid

Ans Gilbert zei

Hoi Doutzen,

Leuk hé ? die challenge bij HobbyHome..en leuk dat je de meest dierbare of leuke creatie dan kunt insturen..lief kaartje hoor..

Liefs van Ans

sjanie zei

Leuk kaartje, Doutzen.
En voor jou zeker heel bijzonder.

Het kerstkaartje hieronder is ook een hele mooie. Prachtig die kleuren!

Groetjes,
Sjanie

Plony zei

Volgens mij is alles in orde hoor Doutzen, ik heb nr.5 weggehaald en de laatste staat er prima in en linkt goed naar je kaart dus.......met deze mooie inzending kan niets mis gaan, hij doet gewoon mee voor de prijzen. Succes, liefs van Plony.

jolanda zei

mooi kaartje

JOKE zei

Wat een leuke kaart en wat fijn voor je dochter dat ze meteen een aut van de zaak heeft ;-)
Leuk dat je meedoet met onze HH-challenge!!!
Liefs Joke

Trijntje zei

Wat een schattig kaartje Doutzen.Heel mooi van kleur. Groeten Trijntje